.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح سفرهاي ارزان قيمت به استان مازندران
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ...
طرح سفرهاي ارزان قيمت به استان مازندران

مسوول طرح سفرهاي ارزان قيمت، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن گفت:تخفيف 35 درصدي از سوي واحدهاي اقامتي و پذيرايي به سفرهاي گروهي در قالب طرح سفرهاي ارزان قيمت اختصاص مي‌يابد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،عباس آباد بهشهر، ورسك سواد كوه، لاريجان، نمك آبرود چالوس،‌ كياسر ساري، بهنمير بابلسر، عباس آباد تنكابن، كلار دشت، و رامسر به عنوان مسيرهاي گردشگري در طرح سفرهاي ارزان قيمت مشخص شد.

به گفته‌ي رحمت الله عليزاده- مسوول طرح سفرهاي ارزان قيمت، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي و در ستاد مركزي كه سياست‌گذاري اين طرح را برعهده دارد،تشكيل شده است.

وي در ادامه افزود: در سطح استان مازندران نيز چهار دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي بنا به تجربيات قبلي و عملكردشان در زمينه تور گرداني به صورت موقت انتخاب شدند و عباس آباد بهشهر، ورسك و سواد كوه، لاريجان، نمك آبرود چالوس، كياسر، عباس آباد تنكابن، كلاردشت، و تكابن به عنوان مسيرهاي گردشگري سفر ارزان قيمت نيز پيش بيني شده است.

عليزاده:اختصاص تسهيلات بانكي، تبليغات به طور رايگان از طريق ستاد مركزي سفرهاي ارزان قيمت در جهت حمايت از كار گزاران و تخفيف 35 درصدي واحدهاي اقامتي و پذيرايي را از جمله تسهيلات در نظر گرفته شده برشمرد و افزود: در حين اجراي اين طرح خدماتي مانند هماهنگي با راه آهن و پايانه‌هاي استان جهت رفاه مسافران و ساماندهي سفرهاي گروهي نهادهايي چون دانشگاه‌ها، بسيج و سازمان دانش آموزي و... در قالب تور و از طريق آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي ارايه خواهد شد.

مسوول طرح سفرهاي ارزان قيمت، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران خاطر نشان كرد: جهت اجرايي شدن اين طرح سرمايه‌گذاري اقتصادي به خصوص فرهنگي از ملزومات است كه بايد توسط دولت صورت گيرد و جاذبه‌هاي استان‌ها با حمايت دولت در رسانه‌هاي گروهي تبليغ شود.

عليزاده در پايان عنوان كرد: پرداخت يارانه از سوي دولت به صورت موقت و تا زماني كه مردم از مزاياي اين طرح آشنا شوند و از سفرهاي گروهي استفاده مي‌كنند مي‌توانند گام موثري در جهت موفقيت اين طرح باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.